סדנאות וקורסים
  • Facebook
messenger black.png

2017 - 2019 כל הזכויות שמורות

"וְעוֹד מְעַט וְאֵין רָשָׁע וְהִתְבּוֹנַנְתָּ עַל מְקוֹמוֹ וְאֵינֶנּוּ." (תהילים לז, י')

בזכות רבנו הקדוש רבי נחמן בן פייגא 

הרצאות וסדנאות לארגונים ומוסדות

אנו מציעים מגוון הרצאות וסדנאות לארגונים שמאפשרות לכם ליצור תקשורת פתוחה וזורמת בארגון, לחזק מערכות יחסים בין ממשקים ובין מנהלים לעובדים, לקבל כלים לפתרון קונפליקטים בארגון ועוד.

הגישה היחודית של "השפה" מאפשרת הגעה מהירה לתוצאות ולמידה שמשאירה את המשתתפים עם ערך מוסף משמעותי ואימפקט סביבתי על מערכות יחסים נוספות.

בין לקוחותינו

סדנאות לארגונים

 

ניהול וישוב קונפליקטים

כל ארגון עובד במשאבים מוגבלים עליהם נוצרת לעיתים תחרות פנימית ובעקבותיה קונפליקטים, שעלולים "לתקוע" את התקשורת בארגון ולהקשות על שיתוף הפעולה.

בסדנה, נלמד מיומנויות שמאפשרות להתבונן מחדש בכל קונפליקט, להבין מה הם הצרכים שעומדים ביסודו ולהגיע לפתרונות שפשוט עדיין לא חשבנו עליהם.

פיתוח מנהיגות מקושרת

להעניק למנהלים בארגון שלכם, את הכלים שיהפכו אותם לבעלי סמכות טבעית ולמוקד משיכה ונאמנות אליהם ולארגון.

בתהליך מרתק, שנע על הציר בין העצמי וארגוני, נלמד את המנהלים שלכם את אומנות ההיקשרות, את הדרך להפוך להיות מקור השראה וצמיחה עבור עובדיהם, וכציר תקשורת מרכזי המאפשר יוזמה והחלפת מידע.

סדנת תקשורת פנים ארגונית

לעבור את המשוכות שמגבילות, או "תוקעות" את התקשרות בארגון. ללמוד כיצד ניתן לבטא את עצמנו בצורה שתהיה קלה לאנשים לשמוע ולהקשיב גם מעבר למילים שנשמעות לפעמים קשות.

הסדנה מתאימה במיוחד לעבודת ממשקים פנים ארגונית, עבודה עם לקוחות פנימיים, ניהול מטריציוני ועוד.

הרצאות לארגונים

אתה לא הבוס שלי

נכון, אתם לא ההורים שלהם ועבודה זה לא גנון. עכשיו כשעברנו את זה, אפשר להיזכר שיש פה בכל זאת מערכת יחסים ושאתם כמנהלים רוצים את המחוייבות, את שיתוף הפעולה ואת תחושת השייכות של העובדים אליכם ואל מקום העבודה.

בהרצאה (משעשעת למדי) נראה כיצד עקרונות ההיקשרות רלבנטיים ואפקטיביים גם עבור מנהלים ביצירת תחושת שייכות ונאמנות חזקה, בפיתוח יוזמה ותחושת מסוגלות וביצירת תקשורת פתוחה ושת"פ בארגון.

חומה אל מול חלון

מה קורה לנו כשאנחנו חווים תסכול, או כעס? מה הם "הטריגרים" שמפעילים אותנו וכיצד ניתן לנקות את ההקשבה והתגובה שלנו?

רגשות שליליים הנם חלק לגיטימי במילייה הרגשות האנושי, אך פעמים רבות כשאנו חווים אותם, אנחנו מגיבים באופן אוטומאטי בשיפוטיות והאשמה ובכך למעשה ממשיכים את מעגל התסכול והקושי.

במהלך ההרצאה נלמד כיצד "לנקות" את הפרשנות שלנו ולהתחיל לזהות רגשות וצרכים, כיצד לפתח את היכולת האמפטית שלנו כלפי אחרים וכלפי עצמנו וכיצד לאפשר לעצמנו לפתח מתוך כך, מערכות יחסים מלאות בהבנה ובאפשרויות חדשות.

 

צרו קשר

יובל קדן

יועץ ארגוני

מנהל הפעילות הארגונית